Friday 15 April 2011

maxis berukbend vs stremyxss...


dulu aku x dak internet connetors kat umah..pyah betoi nk buwat kerja..masa aku kolah dlu asyik kna cC ja sebab nk bwat kja kolah..sebab nk buwat folio la..
disebabkan payah sngat nk buwat kja,,,aku pon sing up la maxis berukbend...mula2 aku pakai elok jaa...laju menyembong hahahaaa...laju selaju honda bulat pakcik depan umah aku....kuang kuang kuang...lepas tuh dya(maxis berukbend) jadi semakin terok(semakin lembab...sampai aku cakap sorang2 depan PC aku nih...disebabkan x tahan dng perangai beliau(maxis berukbend) aku pon terus tepon maxis(customer service)...setelah sekian lama bertikam lidah ngn bdak maxis tuh,,,aku pon x taw nk bwat apa dah...bla dya cakap ,,aku cuma cakap'ooo' jaa..hahaaa
lepas pada itu aku pon berukar pada stremyx...apa yg boleh aku kata kan ,,,mmg x dak apa yg boleh aku kata....sebab stremyx nih lg laju pada berukbend tuh...laju selaju kereta honda selang sebuah dari umah aku...hahahaa
itu la aku jojoe...

No comments:

Post a Comment